środa, 15 lutego 2017

Świtezianka (silk & soutache bracelet with mask OOAK / jedwabna bransoletka z sutaszem i maską)

(...)
"Skąd przyszła? - darmo śledzić kto pragnie,
Gdzie uszła? - nikt jej nie zbada.
Jak mokry jaskier wschodzi na bagnie,
Jak ognik nocny przepada.
  
Powiedz mi, piękna, luba dziewczyno,
Na co nam te tajemnice,
Jaką przybiegłaś do mnie drożyną?
Gdzie dom twój, gdzie są rodzice?
Minęło lato, zżółkniały liścia
I dżdżysta nadchodzi pora,
Zawsze mam czekać twojego przyjścia
Na dzikich brzegach jeziora?
Zawszeż po kniejach jak sarna płocha,
Jak upiór błądzisz w noc ciemną?
Zostań się lepiej z tym, kto cię kocha,
Zostań się, o luba! ze mną.
(...)
Idzie nad wodą, błędny krok niesie,
Błędnymi strzela oczyma;
Wtem wiatr zaszumiał po gęstym lesie,
Woda się burzy i wzdyma.
Burzy się, wzdyma, pękają tonie,
O niesłychane zjawiska!
Ponad srebrzyste Świtezi błonie
Dziewicza piękność wytryska.
Jej twarz jak róży bladej zawoje,
Skropione jutrzenki łezką;
Jako mgła lekka, tak lekkie stroje
Obwiały postać niebieską.
"Chłopcze mój piękny, chłopcze mój młody -
Zanuci czule dziewica -
Po co wokoło Świteziu wody
Błądzisz przy świetle księżyca?"
(...)
Adam Mickiewicz: "Świtezianka"

Bransoletka z jedwabiu, jedwabnych wstążek "Sari", sutaszu, skóry i koralików. Kolejna z kolekcji, w której odważyłam się wszyć własnoręcznie rzeźbioną maskę FIMO. 
Indywidualny projekt dyktowany tym, co mi w duszy gra....z dedykacją dla pewnej elfiej Siostry.

Dobrego dnia Wszystkim Zaglądającym :-)
Bestyjeczka z BestiARTiusza

2 komentarze:

  1. Przepiękna! Chociaż mi się w pierwszej chwili z żoną jakiegoś Beduina (zwłaszcza, gdy patrzyłam tylko na miniaturkę zdjęcia na bocznym pasku). Po rozwinięciu większych zdjęć już rzeczywiście bliżej klimatom Świtezi. No i gratulacje za filmik. Pełen profesjonalizm!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...