środa, 22 lutego 2017

Mermaid and The Anglerfish (silk & soutache bracelet with mask OOAK / jedwabna bransoletka z sutaszem i maską FIMO)

Długo głowiłam się nad odpowiednim tytułem, ale nie wymyśliłam nic lepszego niż robocza nazwa: "Mermaid and The Anglerfish". Śmiałam się, że "Beauty and The Beast" jest już zajęte, więc już tak zostało: syrenka i ryba głębinowa.
Tematyka bransoletki to kontynuacja motywu świata wodnego, ale wypuściłam się na szersze wody, niż Świteź :-)

Syrena bardziej z gatunku tych, co to dobrze się znają z załogą "Latającego Holendra", a jej towarzysz bynajmniej nie grzeszy urodą....
Tradycyjnie, w bransoletce wykorzystałam: jedwab, skórę naturalną, kilometry sutaszu i kilogramy koralików. Wisienką na torcie jest tęczowy "skwarek", czyli kryształek Swarovskiego oraz (będę nudna) ręcznie rzeźbiona przeze mnie maska FIMO. Coraz śmielej sobie poczynam i wpycham maski do większości prac. Projekt oczywiście autorski, jedyny i niepowtarzalny. Żadna siła mnie nie zmusi, żeby powtórzyć ten wyczyn ;-))
A teraz nieskromna porcja zdjęć z każdej możliwej strony.


Niedawno oglądałam powtórkę "Pod słońcem Toskanii" i dopiero po wykonaniu całej bransoletki stwierdziłam, że przecież znam tę twarz...wypisz wymaluj Katherine (Lindsay Duncan). Nos, podbródek, usta....i nawet oczy, tylko nie takie czarne ;-) Przecież to też syrena, tylko taka, co w fontannach lubi pląsać ;D.....projekcja niezamierzona.


Pomysł na "rybkę" pojawił się nie wiadomo skąd. Wiedziałam, że nie będzie to miła i grzeczna istotka, widziałam oczami wyobraźni to zdradliwe światełko prowadzące prosto do paszczy, najeżonej zębiskami.
Postanowiłam też uchylić rąbka tajemnicy z warsztatu...
....początek ryby
 ...rybka i maska czekają na wpasowanie....
 ...pierwsze przymiarki na jedwabiu...
 ...początki zakoralikowania...
...poszczególne etapy od koncepcji, rysunku ogólnego, szczegółowego rozrysowania sznurków do produktu końcowego...
i (tradycyjnie?) filmik na YT:
Do miłego...
Bestyjeczka z BestiARTiusza

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ale i tak wrażenie "na żywo" jest niesamowite. Misterna i niepowtarzalna robota ��

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...