sobota, 30 stycznia 2016

Royal Beetle (zoomorphic soutache and beaded brooch/ broszka sutasz i haft koralikowy)

Po ostatnim projekcie z maską usłyszałam od szczerego Starszaka: "lepiej rób te twoje żuczki", poszłam więc za radą, jak tylko nadarzyła się okazja. Zawsze chodził mi po głowie pomysł na żuczka w niebieskim kubraczku (był już zielony Art Nouveau Beetle i z fioletem Beetle Juice). Za każdym razem projekt był trochę inny, tym razem poszłam za głosem serca i zrobiłam wersję w 3D. Zarówno główka jak i pancerzyk nie są już płaskie.
Królewski żuczek wyróżnia się także wzrostem na tle swoich starszych braci. Jak Wam się podoba?
  
 Użyte materiały: sutasz w 3 kolorach, koraliki, błyszczące oczka i kropla swarovskiego i....DUŻA doza cierpliwości.

Machamy do Was łapkami. Miłego weekendu!
Bestyjeczka

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...