sobota, 28 listopada 2015

Dragonfly beauty II (zoomorphic soutache brooch/ broszka sutasz)

Bardzo rzadko robię dublety moich prac, ostatnio jednak zdarzyło się drugi raz. Ciekawa tendencja, hmmm :/
Nawet gdybym chciała, nie da się zrobić dokładnej kopii, z resztą właśnie o to chodzi, żeby każda praca była unikalna. Zazwyczaj zaczynam ulepszać, udziwniać i w rezultacie wychodzi coś zupełnie innego. Tak było i w tym przypadku.
Sutaszowa ważka już dawno wpadła mojej Psiapsiółce w oko. Pierwszą ważkę podarowałam siostrzenicy, na drugi egzemplarz trzeba było czekać aż 3 lata. Jestem wyjątkowo zadowolona z efektu, zwłaszcza z odwzorowania kształtu skrzydeł, chociaż nie są symetryczne. Wyszły mi lepiej (?), przynajmniej tak mi się wydaje.

Ważka w tym projekcie zyskała transparentne skrzydełka i więcej mieniących koralików, odrobinę zmieniłam kolorystykę, reszta w zasadzie bez radykalnych zmian. Materiały jak u poprzedniczki.
Mam nadzieję Kaśku, że Ci się spodoba :-)
Jeszcze raz Wszystkiego NAJlepszego imieninowego!!!
A wszystkim Odwiedzającym życzę wspaniałego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Masz niezwykły dar Kochana. Bierzesz sznurek, koraliki, nici ... same zwyczajne składniki i tworzysz z nich magię, piękno ... Zazdraszczam nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko za przemiłe słowa. Nie ma czego zazdrościć, masz cudowny dar słowa, ja stałam w innej kolejce ;-)

      Usuń
  2. Cudowna! Każda inna, nietuzinkowa, z fantastycznym wyczuciem barw i faktur - uwielbiam Twą wrażliwość Asiu oraz podzielam miłość do owadzich form. :) Taki prezent to emocje żywe i dobra energia zawarta w przedmiocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Myślę, że wrażliwość mamy podobną, bo uwielbiam Twoje prace. A co do owadziorów....wyprodukowałam nawet tłuściutkiego pająka (trochę na przekór mojej arachnofobii), część większej pracy, ale pokażę dopiero jak skończę. Będzie niespodzianka.

      Usuń
  3. pierwsza fotka pobudza wyobraźnię...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...