środa, 11 listopada 2015

A tale of two moths (beaded necklace with shibori silk)

 
Po dłuższej przerwie większy kawałek mojej duszy. Chociaż sporo dłubania, tym większa radość z efektu końcowego. Jak Wam się podoba? 

Dzisiaj mało pisania - dużo zdjęć. Śmiesznie to musiało wyglądać, gdy tak latałam po działce i szukałam najlepszego miejsca dla moich osobliwych motyli nocnych.


Podobnie jak I wersja naszyjnika, motyw z dwoma owadami z plisowanego jedwabiu, w otoczeniu koralików. Zależało mi, żeby był jeszcze większy efekt 3D i udało się. Skrzydła lekko powiewają na wietrze, korpusy także połyskują koralikami pod różnymi kątami. Jestem zadowolona, wiatr wieje we właściwym kierunku. Czas rozwinąć skrzydła i polecieć....

13 komentarzy:

  1. Spojrzałam na zdjęcie i pomyślałam na głos - ja już chyba widziałam taki naszyjnik u Ciebie, ale się wyjaśniło, że faktycznie, podobny pojedynczy "ciem" już masz na koncie :))) I znów podziw dla Twych zdolnych raczek i pomysłowości. Oraz znów pytanie: jak Ty znajdujesz czas na te dłubanki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizko, pięknie dziękuję za miłe słowa. Czasu mam niewiele, ale czasem tak się w coś wkręcam, że wyrywam ten czas na "p-twory" kosztem obowiązków domowych. Na szczęście mam wyrozumiałych domowników. Jestem w amoku, NIE PRZESZKADZAĆ ;-).

      Usuń
  2. Dla mnie - rewelacja! Podziwiam, bo to rzeczywiście trzeba mieć wyobraźnię, aby z kawałków stworzyć coś takiego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. o jej !!! i szczęka leży na podłodze ...
    Super naszyjnik !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko! i za to że jeszcze tu zaglądasz i za miłe słowa w komentarzu!

      Usuń
  4. Mnie bardzo.
    Pierwsza rzecz z shibori, która nie jest kiczowata (oczywiście jaką widziałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wyprodukować coś kiczowatego dla kontrastu, sama się zastanawiam jak mi to by wyszło ;-)))
      Pozdrawiam serdecznie! Dziękuję za komplement!

      Usuń
  5. Cudowny naszyjnik! Co tu dużo pisać - jak dla mnie idealny w formie i kolorystyce. Zakochałam się bez pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa uznania od Ciebie to naprawdę jak złoty medal dla mnie. Dzięki Aniu! Ściskam mocno!

      Usuń
  6. Małe dzieło sztuki. Nie mam słów które by opisały jakie to jest piękne... i te kolory ...no cudo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...