środa, 8 kwietnia 2015

About Moths (beaded necklace with shibori silk)

Porwałam się w końcu na coś większego - naszyjniki to nie moja domena, wolę małe formy, ale okazja także nietypowa, bo imieninowo-- urodzinowa, wypadało jakoś tak wyjątkowo...z dedykacją dla mojej Kochanej Siostry...
Z założenia miał być na tyle skromny, żeby z powodzeniem można było założyć do sweterka na co dzień. Centralnym punktem jest para nocnych motyli z własnoręcznie plisowanej jedwabnej wstążki shibori. Wszystko okraszone koralikami, gdzieniegdzie trafia się oczko z masy perłowej, czy perła rzeczna i cekiny.
Naszyjnik bardzo mi się podobał na fioletowym golfie, niestety nie posiadam zdjęć, za to udało mi się cyknąć, gdy ćmy przycupnęły pod kołnierzem jasnej koszuli.
 Kolorystyka typowo moja: mieszanka fioletów, brązów, zieleni, turkusów, rudości i niebieskości.
 i prezentacja w plenerze ;-)))

13 komentarzy:

  1. Bym nosiła:) Jedyne ćmy, które mnie nie odstręczają:)))) Ile czasu zajęło ci to dzieło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłam czasu, bardzo się spieszyłam, żeby zdążyć, z 4 dni po parę bitych godzin. Nie jest dopracowany tak jakbym chciała, ale czas z gumy nie jest.

      Usuń
  2. Piekny!! i żyje ;-)) cudnie wygląda do białej bluzki....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały naszyjnik :) przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Mmmm... robale. Piękne i w bajecznych kolorach. Naszyjnik ma też ciekawą asymetrię, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdybym chciała, to nie wychodzą mi prace symetryczne i jak spod igły. Nie leży to w mojej naturze. Dzięki za dobre słowo!

      Usuń
  5. Zachwycające zwierzaki, nie wiem, co napisać, bo są tak niezwykłe i naszpikowane szczególikami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała więcej czasu, pewnie by były jeszcze bardziej naszpikowane. Może to i lepiej że nie przedobrzyłam :-)

      Usuń
  6. zapierają dech w piersiach!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...