czwartek, 6 listopada 2014

Queen Grimhilde - broszka maska (shibori silk mask brooch)


"In holy lands beneath the sun
where the flowers rise in spring
lives my mother on the holy throne,
she wants to be the queen

The queen over darkness and hate
and creatures of the night
but I will think it's too late
your life goes ever on and on"
(...)
Nie zawsze jestem zadowolona ze swoich prac. Ta jest tego przykładem. Nie do końca odpowiada moim wyobrażeniom, nie wiem nawet czy już jest skończona, czy nie...? Może coś dołożę, może coś przerobię?
(...)
"but she can see deeper in your eyes,
and she can take the illusions in your soul"

(...)


Materiały: ręcznie rzeźbiona maska FIMO, koraliki, szklane oczka, szare perły naturalne, kropla Swarovski, jedwab ręcznie plisowany (DIY)
Światło kiepskie (znowu), może się kiedyś uda zrobić lepsze fotki i wrzucę coś lepszego, może w kompozycji z jakimś ciuchem.
Powtórzyłam niedawno sesję dla Auberona - wrzucam tylko 2 zdjęcia, żeby nie przedobrzać :-)
...tak wygląda na moim ulubionym żakiecie...
 

16 komentarzy:

  1. Kochana Ty tradycyjnie się czepiasz !
    Mnie się podoba, może tylko ( mnie ) przeszkadza trochę brokat przy oczach i na ustach ... albo mam dziś gorszy dzień - nie przejmuj się tym co plotę.
    Buziaczki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, doceniam szczere uwagi, wcale nie traktuję tego jako miażdżącą krytykę ;-)) Chyba też miałam gorszy dzień, jak ją malowałam hehe. Ściskam!

      Usuń
  2. ja tez pomyślałam o tym brokacie...ale potem doszłam do wnioski, ze to jest własnie to- tak musi być, jest przez to własnie taka niepokojąco spoglądająca wgłąb... super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dochodzę do wniosku, że chyba wolę moje maski z zamkniętymi oczami, bo jak je otwierają to są jakieś takie dziwnie straszne ;-))

      Usuń
    2. oczy ma niesamowite .. fakt!

      Usuń
  3. Mnie się podoba tak jak jest- twarz w mistycznym szle uniesienia... Być może to plemienny szaman lub enigmatyczny tancerz Brazylijskiej Samby, kto wie? Pięknie, tajemniczo, mrocznie - tak jak lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się, Aniu. Mojemu mężowi skojarzyła się z szamanem Tzekel-Kanem z kreskówki "Droga do El Dorado". Na szamana jeszcze przyjdzie czas ;-)) Uściski!

      Usuń
  4. Broszka ma niepokojący i niepowtarzalny urok, a oczy są... szkliście zamyślone... Ciekawie by wyglądały czarne, błyszczące koraliki, albo np. z kociego oka... Jedwab z plisami ma piękne kolory, które dodają tajemniczości :)
    (I nie bój się farbowania shibori, ja dziś spróbowałam na kawałeczku jedwabiu i jest OK. Użyłam zwykłą farbkę do tkanin w proszku, gorącą wodę i trochę octu, choć pewnie lepiej by wyszło z farbą do malowania na jedwabiu, ale jej na razie nie mam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja broszka Colombine ma takie czarne oczka, moje ulubione :)

      Usuń
  5. Miały właśnie być w odbiorze trochę zimne i niedostępne, jak lód. Co do farbowania - bać się nie boję, nie mam materiałów. Robię z tego co mam. Może kiedyś jak mi wpadnie czysty jedwab w ręce i jakieś farby, to się pobawię....A co do kociego oka - ciekawa koncepcja :D W ogóle to miałam napad twórczy na kota - nieudany (czarna seria jakaś czy co) wyszedł kot-gniot, dziecię się nim bawi.
    Czekam kiedy wrzucisz u siebie coś nowego - jakiś taki niedosyt mam po Podhalu ;-) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz to faux pas, niewłaściwie się wyraziłam, oczywiście że się nie boisz :) I dziękuję za tutka o plisach, zrobiłam tak jak Ty tylko na dużym słoiku :)

      Usuń
    2. Słoik - genialne!!!!! Dzięki za podpowiedź. Drugi kawałek plisowałam za pomocą żelazka z parą - też niezły efekt i nie trzeba długo czekać na wyschnięcie jedwabiu.

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Są tajemnicze, trochę niepokojące, po prostu piękne, powodują chęć spojrzenia na nie jeszcze raz,
    i jeszcze raz....o to chodzi , aby były intrygujące , bo w przeciwnym wypadku po obejrzeniu , "polecisz" dalej i zapomnisz.
    Twoich prac nie sposób ominąć !!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej w odwiedziny.

      Usuń
  7. Genialne i tajemnicze :) wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...