niedziela, 3 lutego 2013

Lady Macbeth II (kolczyki sutasz z maską/ soutache mask earrings)

Ale to już było? ... nie do końca. Projekt Lady Macbeth został nieco zmodyfikowany. Najbardziej istotną zmianą są oczywiście nowe twarze ;-)). Zawsze rzeźbię od zera i maski żyją pod moimi palcami. Nie mogę być pewna końcowego efektu. Pewnego razu rzeźbiłam maskę do nowego pomysłu i wyszła mi maska (a raczej masakra) z horroru japońskiego. Tak się zezłościłam że ją jeszcze odpowiednio pomalowałam w krwawe szramy - może kiedyś odważę się pokazać efekt. Na razie przygarnął ją mój syn i trzyma w gabinecie osobliwości, czyli na swojej półce z rozmaitościami.
Odbiegłam od tematu...maski Lady Macbeth II zostały inaczej dopieszczone - postarzyłam złote FIMO, żeby uzyskać większy kontrast w mimice i wykończyłam lakierem.
Najbardziej cieszy mnie fakt, że nowa właścicielka je polubiła.

 

....i jeszcze jedna miła sprawa - dostałam 2 wyróżnienia od AGRI1 i Marty, za które serdecznie dziękuję!!!

 
Swoich nominacji nie przekażę, bardzo trudno by mi było wyróżnić 15 blogów a najlepiej takich mniej znanych a wartościowych.... Wybaczcie mi przerwanie łańcuszka, naprawdę mam b. mało czasu na blogowanie i zabawy blogowe....a oto moje NAJLEPSZE usprawiedliwienie:
i jeszcze kilka słów o wyróżnieniach...kiedyś uczestniczyłam w akcji "wyróżnienia są miłe ale NIE, dziękuję" - najlepszym dowodem uznania są odwiedziny i komentarze. Dziękuję Wam jeszcze raz za zauważenie mojego bloga i twórczości i zapraszam do mnie jak najczęściej.

11 komentarzy:

  1. Bestyjeczko! albo ja jestem słabym czytaczem, albo Ty dobrym Ukrywaczem!!
    Jak to sie stało?
    Usprawiedliwienie jest przesłodkie♥! Choc ja myslałam, że pochłania Cie wykańczanie domku...
    Cudnie, cudnie, cudnie!!!
    a kolce przepiękne, nie potrzafie sobie wyobrazic, jak mozna wyrzeźbić coś tak małego i doskonałego♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ystin, jesteś moim najwierniejszym czytaczem i komentatorem - bardzo Ci dziękuję. Specjalnie się nie afiszowałam z ciążą, więc zdecydowanie jestem ukrywaczem ;-) Nie zamierzam także tego bloga zalewać prywatnymi fotami. Może z czasem wrzucę coś na "nowy dom ..." może już faktycznie z nowego domu. Uściski!

      Usuń
  2. BESTYJECZKO!!!!! Dopiero teraz się przyznajesz, jak Twój nowy skarb tak super trzyma głowę???? Manto się należy! GRATULACJE!!! Piękne kolczyki.
    Pozdrowienia serdeczne. Uprawiaj czasem prywatę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są, ogromnie mi się podobają :D
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty Bestyjo!!!! To ja się martwię, a Ty takie niespodzianki robisz :))))
    Jest Ci odpuszczone, ale żeby nawet nie pisnąć słówka mailem?:))) Chłopczyk czy dziewczynka? i jak dziecięciu na imię? Jak sobie dajecie radę? Gratulacje Drogim Rodzicom i uściski sedreczne :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, ale fajny !!! Mały klonik Aleksa :)))

    Pozdrawiam Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolczyki, a usprawiedliwienie - jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolce śliczne-gratuluję maleństwa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...