sobota, 16 czerwca 2012

Dragonfly beauty (zoomorphic soutache brooch/ broszka sutasz)

Rozpoczęty projekt leżał w szufladzie prawie rok (!), nie potrafiłam się do niego zabrać, chociaż posiadanie broszki w kształcie ważki zawsze mnie pociągało. W końcu ambitnie postanowiłam wyciągnąć "trupa z szafy" i o dziwo z prawdziwą przyjemnością patrzyłam jak powoli powstaje owadzia pięknotka. Zoomorficzne broszki ... to jest TO, co tygryski lubią najbardziej :D!
 Kilka przymiarek z żakietami:
 
 Materiały: kamień księżycowy, sutasz (turkus, srebro, szary, brąz), 2 kryształki, szklane koraliki.

20 komentarzy:

  1. Prześliczna broszka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dołącza do Twojej cudnej żaby....i nie ustepuje jej urodą... a i motyl jeszcze był- też śliczny- pięknie Ci to wychodzi...
    a żabe to nawet kiedys podpatrzę, bo mam koleżanke o takiej ksywce i jak bedę jej kiedys robic prezent, to sobie Twoją żabke wezme za wzór... mogę????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplementy ;-) Jasne, częstuj się.

      Usuń
  3. przepiékna, zakochalam sie z miejsca :) oby Ci sluzyla jak najdluzej i wzbudzala jak najwiecej ochow i achow

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, zachwycająca! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna,
    zmienia kolory, w zależności od tła , jak kameleon

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encantan las libélulas y tú has conseguido personalizarlas de esta manera tan peculiar. Es una maravilla!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważka urocza... Pasuje do każdego żakietu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna!:) Taka, zupełnie w Twoim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ważka! Twoje broszki są niesamowite i tak precyzyjnie wykonane. Najbardziej podoba mi się taka z maską - Złote Myśli :) Na pewno będę do Ciebie zaglądać i śledzić Twoje prace. Zapraszam też do mnie na wiwkawowka.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ważki!!! Twoja jest przepiękna!!!! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sutasz to właśnie w takiej formie! Twoja sutaszowa zwierzyna bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie, co jedno to piękniejsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Letnia, kolorowa, śliczna...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważka jest fantastyczna !!!! Aż szkoda, że tyle czasu nie ujrzała światła dziennego ;-( ale wiem coś o zaczętych i odłożonych na później rzeczach....
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, po raz pierwszy pomyślałam o sutaszu, że mogłabym go nosić :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chylę czoła,od dawna podziwiam Twoje prace,ale blog,który obserwowałam został "zamknięty" Niezmiernie się cieszę,że przez przypadek tu trafiłam:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudowna, jest piękna, jest fantastyczna!!!wchodzę tu do Ciebie dziś już chyba piaty raz:) i za każdym wracam do ważki!brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...