sobota, 2 lipca 2011

Butterfly effect (broszka sutasz/ zoomorphic soutache brooch)

Kolejna autorska broszka (jak się okazało uwielbiam robić broszki) z motywem ze świata zwierząt.  Z przeznaczeniem dla pewnej małej dziewczynki, ale uważam, że równie dobrze prezentowała by się przy żakiecie takiej dużej ;-)

 
 

Przy realizacji tego projektu pokusiłam się o wykonanie zdjęć krok po kroku, w sam raz na porządny tutorial. Szkoda, że ciągle brakuje mi czasu, żeby sklecić z tego porządny dokument.
Dobra wiadomość - tutek dostępny w zakładce "Tutorial" - miłej zabawy z sutaszem!!!!!
http://bestiarty.blogspot.com/p/tutorial-sutasz-krok-po-kroku.html
Materiały: sutasz (fiolet, amarant, turkus), koraliki, oczko: kamień księżycowy.

13 komentarzy:

  1. Pewnie, że przy żakiecie duzej też byłby cudny ;-))
    Ja się na tutka nie piszę, bo przy tym czary-mary to mi dech zapiera i to wszystko... ale myślę że jak ktoś chce udoskonalić warsztat... ;-)
    Tylko podziwiam w niemym zachwycie.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko!!! mnie by zabrakło cierpliwości do takiego maleństwa. Na fantastycznej miseczce przysiadło cudeńko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna broszka, zachwyciłaby każdą kobietę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!!! Uwielbiam owady. W technice sutaszu najbardziej przemawiają do mnie właśnie broszki. Pomysł z tutorialem super, chociaż myślę, że cena niska - mówię to ja - potencjalny klient i może to sprzeczne z moim interesem, ale tak uważam. Jeśli ten tutorial oświeci zielonego w temacie sutaszu, to ja się piszę, jak najbardziej - może mnie kiedyś natchnie. Pozdrawiam.
    P.S. Właścicielka motylka będzie zachwycona - jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeszcze wazka do kolekcji....
    Pozdrawiam cieplutko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten motyl!!!
    Sutasz jest niesamowity, ale nigdy chyba jeszcze nie widziałam nic tak "konkretnego" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. motylek fajny ,ale mnie bardziej misunia zainteresowała,przechodze właśnie fasycynacje ceramiką!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow super, uwielbiam broszki

    OdpowiedzUsuń
  9. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny jest ten motyl :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te prace uwielbiam je OCENANA5

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny motylek.Pasuje dla małej i dużej damy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...