poniedziałek, 28 marca 2011

L'autumno Barrette - hairstyle trend of 2011

To jedna z prac, których wykończenie wciąż odkładałam w czasie, aż dojrzałam (na wiosnę, chociaż inspirowane jesiennymi barwami). Długo nie mogłam się zdecydować, czy będą to kolczyki czy coś zupełnie innego. Po głowie chodziły mi spinki, więc takie powstały.
Dzisiaj, jakimś dziwnym trafem, przeczytałam informację o tym, że boczne upięcie włosów i podkreślenie ich dużą, ozdobną spinką jest trendy (wiosna 2011)! A to dopiero niespodzianka, pierwszy raz chyba idę z duchem czasu i nie pod prąd :-)
Na poniższe zdjęcie spuśćmy litościwie zasłonę milczenia - nawet nie wiecie jak ciężko sobie samemu zrobić zdjęcie czegoś uczepionego we włosy ;-P 
Inspiracje - hit 2011 Barrette by Rodarte:

Po więcej inspiracji odsyłam np.: tutaj:
http://tig-fashion.blogspot.com/2011/03/pretty-side-parts-gold-barrettes.html
http://www.zimbio.com/Rodarte/articles/ADc3H0yNF-G/Rodarte+Spring+Summer+2011+RTW+Collection


Materiały: sutasz (brąz, złoto, beż) , koraliki szklane, automatyczne zapięcie.
Status: niedostępne

22 komentarze:

  1. Suuper Asiu!:))) Wykonanie perfekt - pięknie wyszły! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. YOU ARE THE BEST.
    NO COMMENT
    Znaczy, jak zawsze tutaj,KOPARA OPADA.
    Pzdr.
    Go

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te spinki, przeogromnie mi się podobają!! :)) Masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spineczki,bardzo mi się podobają ,kolorki bardzo ciekawe,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, kolorystyka, a precyzja aż bije po oczach. Jak zwykle, fajne, fajne.....

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory i kształt, szkoda, że spinek nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczuwasz trendy Bestyjeczko. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spineczki bardzo urokliwe !!!
    Wspaniale się prezentują !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany...są przepiękne..świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki pięknie zestawione,wykonanie perfekcyjne,ale ja tam wolę Twoje "twarzowe"brosze czy kolce- moje mroczne przedmioty pożądania,ponieważ dopiero w nich widać Twój prawdziwy kunszt i unikatowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszki przepiekne! Ach Bestyjeczko! Jolinka, Ty i Anya es - dobijecie mnie w koncu.....
    Moje kolczyki, ktore mam od Ciebie - robia furrore! Tutaj w Niemczech to chyba jakas nowosc, bo sie za nimi ogladaja:-)
    Usciski Kochana!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo! jak to dobrze, że igła mój wróg...Przynajmniej się nie zarażę:P

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu nie zwariować ..gdy wciąż takie cuda pokazujesz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra. Ty to masz cierpliwość Asiu do takiego ścibolenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego na Cię tu nie odwiedzam regularnie ? Nie wiem...
    Teraz ma tyle zaległości, że nie wiem od czego zacząć !
    Piękne spinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam przypadkiem, zostanę na zawsze (jeśli mogę). Prace zachwycające:) Udało mi się zostać setną obserwującą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak , Twoje wyroby piekne..jeszcze nierozgryzłam na czym ta technika polega..ale wszystko przede mną :)) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...