czwartek, 17 marca 2011

Bohemian Arabesque (soutache)

Tak to zazwyczaj jest, że szewc bez butów chodzi - tym razem jednak zrobiłam kolczyki sutaszowe dla siebie, w ulubionym stylu trochę orient - trochę folk. W zamyśle mają stanowić komplet z przepiękną spódnicą, która tylko czeka na swój debiut na wiosnę...
Materiały: sutasz (turkus, brąz, beż, fuksja), oczko - turkus, koraliki (brąz, fuksja, miedziany, brąz fasetowany).
Bardzo dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod adresem mojej poprzedniej pracy ("Al Sharatain"), są budujące i uskrzydlające...i bardzo motywujące! 

17 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! podobnie jak poprzednie :) uwielbiam takie zestawienie kolorów, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dobrałaś kolorki. Całość cudna!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ten wzór, nawet go sobie podkopiowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna spódnica i świetne dodatki. No i to połączenie kolorów! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana odleciałam jak je zobaczyłam ;-)
    Będzie Tobie w nich przepięknie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaak, kolory niesamowite :) Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bajeczne :)))
    Zdolniacho buziole posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. no, nareszcie cos dla siebie:) cunie ten komplet wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne :) i idealnie pasują do spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny dodatek do pięknego stroju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wszystko skomponowalas Bestyjeczko Kochana!!!!
    Kolczyki slicznie prezentuja sie przy tej oryginalnej spodniczce!!!!!
    Oczywiscie zycze spektakularnego, wiosennego debiutu!!!
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalne kolory!:) Kolczyki super a spódnica - marzenieeee... :))) Oj, będzie do Twoich "rudości" pasował jak ulał!:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. To bajka !!! CUDOWNE SĄ !!! Spódnice takowe i ja lubię. Spodobał mi się także wisior.
    Jednym słowem wow !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprostu cuda!kolczyki sa wspaniale,swietne inspiracje,zapraszam na moje Candy:
    http://jewellerybijou.com/candy

    OdpowiedzUsuń
  16. moje ulubione (ostatnio) zestawienie kolorystyczne. Ciepło- zimno :)
    Ależ mam zaległości, tyle ładnych przedmiotów powstało podczas mojej blogowej nieobecności. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory tych kolczyków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...