sobota, 26 lutego 2011

La Primavera

...a to mój sposób na zaklinanie wiosny...

7 komentarzy:

  1. - La primavera e` proprio bellisima , Kochana Bestyjeczko!!!!
    Majac w dloni tak SILNIE WIOSENNE ARGUMENTY - musisz przywolac wiosne!!!!!
    Broszka sliczna ale Ty wiesz o tym...:_)))))))))))
    Zycze Ci Kochana cudownego tygodnia i czekam niecierpliwie na dalsze efekty prac Twoich pracowitych lapek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wcielo mi literke "l" :
    - bellissima

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka w Twoim wykonaniu nie może być zwykła, gdyż Twoja wrażliwość jest niezwykła. Czekam na następne realizacje nieziemskich pomysłów......

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zaskakująco ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Margott: jak zawsze posłodziłaś mi bardzo :-) dziękuję!
    Pracownio-filcer: rozpłynęłam się w tym komplemencie.
    Brygitte: :-) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm.... widzę ją już na swoim płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jakoś tę twarzyczkę ubraną w taftę przeoczyłam! :)
    "One" są piękne bardzo. A co do lalek , to widzę je jako coś w rodzaju marionetek, lalek teatralnych, ubranych w koronkę i świecidelka różniste, takie od jakich jesteś specjalistką. Myślę, że do wnetrza takiego jak "nowy dom w starym stylu" pasowały by idealnie! :)))
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...