niedziela, 9 stycznia 2011

Les Shadoks

Wpadłam na pomysł zrobienia zwariowanej broszki w energetycznych kolorach - mam od czasu do czasu takie "odpały" na zrobienie czegoś z przymrużeniem oka na folkową nutę. O szadokach (les shadoks) i manii rysowania już kiedyś pisałam. Podstawą pomysłu na broszkę było sutaszowe "oko" szadokowe (muszla, mulina, sutasz, koraliki). Szadok dostał też sutaszowy ogonek. Łapki i włosy koralikowe, brzuszek z filcu amarantowego i szarego z haftem koralikowym.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru!

22 komentarze:

  1. czaderski po prostu! gratuluję kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST BOMBOWY !!
    Brawo Bestyjeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana super pomysł !!!
    Brocha wspaniała i pięknie się na ubranku prezentuje !!!
    Zdolna z Ciebie babeczka !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto powiedział, że musi być na poważnie? Świetny pomysł, co najważniejsze, bardzo Twój :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! energetyczny, idealny do zimowego swetra i nie tylko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka jest świetna! Uwielbiam wesołe prace, ta ze względu na kolor i formę taka właśnie jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie crazy klimaty. Szadok jest debeściarski - teraz czas na żibisy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bestyjeczko:-) Tys jest jednak rzeczywiscie Kreatywna Bestyjeczka:-)
    Dobrze radze: OPATENTUJ WZOR - jest bomba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna broszka! Ja nie wiem Bestyjeczko, ale po tej jajcarce teraz wszystko będzie mi się kojarzyć z meksykańskimi klimatami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem, jak Ty to robisz? Ja, jak złapię igłę w swoje paluszki, to nagle stają się jak dębowe sęki i na dodatek wyginają mi się w inne strony niż naturalnie. To sie nadaje do telewizji.
    Po za tym nagle ślepnę i nagminnie przyszywam palce z materiałem :(

    Cudne bibeloty robisz.!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale super shadok broszka, ja jestem totalnie zakochana w szadokach od lat, wiec to jest rewelacja dla mnie :) sprzedajesz gdzies swoje wytwory?
    pozdr
    julka

    OdpowiedzUsuń
  13. Julko-Owco: ogólnie nie wystawiam moich prac w żadnej e-galerii, ale zawsze mogę zrobić coś extra na zamówienie - jak ktoś bardzo chce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chcialabym takiego szadoka, wyslalam mejla :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. aha i przepraszam za inne nicki, ale dopiero dzisiaj zrobilam update konta, bo nie uzywalam bloggera przez lata (poprzednio bylo robocze "owca")

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...