czwartek, 9 grudnia 2010

Inka gold

"Inka gold"
Pozostaję w klimatach indiańskich, widocznie duch Manitou (jak określiła to trafnie deZeal'ka w komentarzach z poprzedniego posta) ciągle się przy mnie kręci. ;-)
Kolczyki są przedmiotem mojego powitalnego candy - tak jak obiecałam, zmieściłam się w czasie i prezentacja jest w grudniu. Nie jest to więc kot w worku :-P
Oczka kolczyków z turkusowych howlitów mozaikowych, dodatki: małe kulki turkusu i koraliki.
Jeżeli chcecie, możecie też podmienić sobie bannerek z candy:

21 komentarzy:

  1. Dobra, podmieniam sobie bannerek :)))) PIĘKNOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna zachwytu- genialne.
    Bardzo sie cieszę ze nie zapomniałas o mnie.Całuski-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bestyjeczko! Oglądam, przyglądam się i nie mogę się nazachwycać jakie Ty cuda stworzyłaś. Kolczyki po prostu powalają a broszka ... marzenie. Z obrzydliwą zazdrością gratuluję talentów. Oj dostało Ci się ich, dostało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrabiam tygodniowe zaległości blogowe i nie moge się napatrzeć Twoim kolczykom, są niesamowite, zachwycająca kolorystyka a "Inka gold" najbardziej wpadły mi w oko :) pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  5. Grrrrr... to juz jest koniec, moja droga! Przestaję się z Tobą kolegować, no bo jak można się kolegować z osobą, która wszystko potrafi? I to jeszcze TAK potrafi? No jak??? Ty ideale chodzący:)
    NO dobrze, już dobrze, żartowałam tylko... z tym że już nie będę tu zaglądać, bo z tym ideałem to zupełnie nie:)
    Pozdrawiam i buziolki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudne, mam starszą słabość do pięknej, oryginalnej biżuterii:) Zostaje na dłużej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No już słów mi brakuje ..uczyniłaś mnie niemotą :) Piękne !!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Annaszo, Aguś, Fasoolko, Nettiko: dziękuję, Wasze komplementy długo będą mnie trzymać w błogostanie!
    Mireczko: Tobie akurat talentów też nie brakuje ;-)
    deZeal'ko: ideał niestety ma poważne wady w charakterze ale ciiii, bo się wyda!
    Bulmo: zapraszam, rozgość się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadziwiasz mnie. Mogłabym z Ciebie czerpać garściami (pomysły!!!). Kolczyki fantastycznie turkusowe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka! Banerek podmieniłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekności!!! ty to zdolniacha\ jestes..i to w tylu dziedzinach....fiu fiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, masz nowy tematyczny blog??? Nic nie wiedziałam! Już się gapię i podziwiam efekty "zainfekowania sutaszem"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dwóch dni nie wiem co napisać..... a od dwóch dni o tym myślę
    I dalej nie mam słów...
    Talent + smak = artyzm
    Tyle na ten temat
    Go

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, a nie rzucam słów na wiatr!:) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te misterne zawiłości i precyzyjne wykończenie.
    Masz talent...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolczyki. Napatrzeć się nie mogę.
    Pozdrawiam serdecznie
    ania9965@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie podmienię... tamtemu mogłoby być przykro... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe oryginalne kolczyki. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  20. BANEREK ZAMIESCIŁAM A KOMENTARZA NIE ZAPISAŁAM JUŻ SIĘ POPRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  21. witam serdecznie. nazywam się Kinga. na blogu galerii Kaprys znalazłam informację,że wykonujesz taki śliczne banery ( z koronami w stylu vintage). Czy istnieje możliwość zakupienia, zamówienia takich u Ciebie.

    Jeśli tak to szczegóły mogłybyśmy dogadać: pieuchowo@gmail.com

    zapraszam na bloga: http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...