środa, 24 listopada 2010

Witajcie w BestiARTiuszu!

Słowo wstępne
Dojrzałam do tego, aby dla mojej skromnej działalności hobbystycznej wydzielić osobną, wirtualną przestrzeń. Dzięki temu zapanuje ład w "Moim domu w starym stylu", który z założenia miał być blogiem wnętrzarskim, a do którego coraz bardziej wkradały się inne wątki. Czas pokaże, czy prowadzenie tego osobnego bloga ma sens?

Witajcie w BestiARTiuszu!

Początkowe posty będą skrótowym "przedrukiem" z poprzedniego bloga, ale mam nadzieję, że szybko pojawią się tutaj zupełne nowości w związku z moim ostatnim szałem na biżuterię z sutaszu.
Dodatkowo ogłaszam sutaszowe niespodziewajkowe candy powitalne dla WSZYSTKICH chętnych. Zasady znane - link na szpalcie bocznej u siebie na blogu lub adres e-mail dla nieblogowych gości. Losowanie 2 stycznia 2011. Prezentacja pracy będącej przedmiotem losowania pojawi się w grudniu.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie życząc miłej lektury.
Bestyjeczka

P.S Z ostatniej chwili..... o przedmiocie candy można poczytać TU.

89 komentarzy:

  1. No to witaj kochana na nowym blogu. Od razu dodaję do ulubionych:)
    Duża buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli tamtego już nie będzie? Ja już też zapisuję bloga i się na candy:D:D:D
    I powodzenia w rozwijaniu sutaszowego hobby:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wsyztskiego dobrego na nowej drodze życia, hehehe:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. "A mnie się" zdjęcie nie otwiera;/

    OdpowiedzUsuń
  4. "A mnie się" już otworzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny baner! Juz zacieram ręce na szansę zdobycia Twojej pracy. Nie ważne jakiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bestyjeczko, ale ładnie tu u ciebie! :)) Już sobie zapisuję bloga do ulubionych i czekam na nowości! Na słodkości piszę się obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ok, jak mus to mus ;)
    a na poważnie - dobry pomysł bo potem takie rzeczy uciekają w natłoku innych wpisów
    na candy się zapisuję ofkors
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! i od razu dodaję do ulubionych, z niecierpliwościa czekam na nowe posty :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez chętnie stanę w kolejce po słodkości:)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, spróbować zawsze można. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  11. Powala mnie tez ten sutasz-marzy mi się.
    Fajny pomysł!!Trzymam kciuki-buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy :-)Nowy adres zapisany więc pozwolę sobie czesto gościć w nowych progach.A w kolejce po słodkości chętnie stanę :-) Pozdrawiam cieplutko :-) nathaliee@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy blog wspaniały!!!Myślę, że teraz będzie jeszcze lepiej ;-).Po niespodzankę ustawiam się w kolejce. Kto nie lubi niespodzianek!!??

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam na nowym miejscu, myślę,że będzie nie mniej
    miło i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam się w nowym miejscu ;-)
    na Candy zawsze chętna jestem ( odwiedź mnie tam też Candy )
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się u Ciebie nie zapisać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i dodaję nowy blog do ulubionych. Banerek candy wyjątkowo mi się podoba. Z przyjemnością zapisuję się na niespodziankowe candy. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No co ja widzę, się nie zapisalam? Blog do obserwowanych dodałam, aby Twoje nowe cuda oglądać i bez komentarza zostawilam! Nadrabiam to zaniedbanie szybciutko. Pozdrawiam i wszystkiego pięknego w nowym blogu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w nowym miejscu i oczywiście-ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam n adzieje, ze szybko sie przyzwyczaisz do nowego miejsca! ;))
    Zapisuje sie!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  21. ZAPISUJE SIE ZAPISUJE JAK NIC!!!!!!!!!!!!!
    Wiesz co!???
    Dawno Nikt mnie nie powalil bizuteria tak jak TY, KOCHANA!!! Ogolnie bizuterii nie nosze, czemu dziwi sie moj maz, ktory z uporem maniaka serwuje mi co rusz....Jednak Twoje kolczyki sutazowe nie umywaja sie nawet do Pandory, ktora jak dotad cenilam....bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień Dobry

    Bez blogowa Ada,chętnie tutaj wpada.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDNIE- AŻ DECH ZAPIERA, jestem pod niechłodnącym wrażeniem Twoje strony z banerami, ale i tutaj jest jak w innym świecie.
    Dziękuję za te chwile, oczywiście ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się:), zapraszam również do siebie na małe co nieco http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No to witaj w nowym miejscu miejscu Twoich pasji!!!!I staje do kolejeczki na Twoje cudo niespodziankę!!!Twoja biżu ta sutazowa jest boska...BOSKA!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. witam i ustawiam się w kolejce po te cudeńka:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam na nowym miejscu i ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie ze znalazłaś sobie kolejne miejsce w sieci!
    ustawiam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję założenie nowego bloga i też zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. coś czuję, że chętnych będzie cała masa, ale ominąć taką okazję to byłby grzech hehe
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O to na ostatnią chwilę się zapiszę! :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja też w kolejce stanę :)
    pkieliba@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne Twoje sutasze.Co będzie dalej??? Już zaczynam Cię obserwować, bo na pewno będzie się działo, oj będzie.Pozdrawiam gorąco i zapraszam na moje pierwsze candy.

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja stanę w kolejce. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja, i ja sie zapisuję:)
    piękne sutaszowe kolczyki tworzysz...
    piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie się przyłączę do zabawy
    pozdr ela

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne i oryginalne. Technika wciąż rzadko spotykana. Dołączam do listy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podobają zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się...a po cichu będę marzyla...

    OdpowiedzUsuń
  41. no kochana to trzeba pogratulować kolejnego kroku i podziękować za następne fajne "okienko" do którego z chęcią będę zaglądać :) Buziaki i oczywiście jestem w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja szutaszowa biżuteria jest piękna :) Dołączam do zabawy a może tym razem mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  43. Bestyjko nie pozwól, żeby już całkiem się w Tobie zakochała...8D
    Byłby z tym kłopot nie lada.
    Wciąż pozostaję pod urokiem Twojej kreatywności, talentu i dobrego smaku.
    Masz mnie tu!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się...KONIECZNIE!!!
    Trzymam kciuki za nowy blog, który będę śledzić, podziwiać i w zachwyt wpadać widząc Twoje cuda.
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne poprostu
    pisałąm i nie wiem czy post do zatwierdzenia czy przepadł

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  46. Sutaszowe kolczyki piękne. Marzę o takich...

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne kolczyki ! Dołączam do zabawy.. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  48. Staję w konkursowe szranki po śliczne kolczyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam wszystko co ręcznie wykonane i unikatowe! nie lubię nosić tego, co wszyscy, a to czego nikt nie ma chętnie:)

    alicja.m3005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Zdolna bestyjka z Ciebie, nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. dla tych kolczyków to nawet włos mogę na czarno przefarbować żeby się jakoś indiańsko bardziej prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne kolczyki! Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Obiecuję, ze będę je stale nosić:)
    Pozadrawiam świątecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  54. może sie poszczęści tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja się zapisuję, ale linka na szpalcie bocznej dać nie umiem więc będzie oddzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne te kolczyki!Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj serdecznie :-)
    Tak się zapatrzyłam na Twoje cuda, że prawie zapomniałam komentarz zostawić, by mieć szansę otrzymać to coś niespodziankowego. A ja uwielbiam niespodzianki! :-)
    Czekam na losowanie z niecierpliwością.
    Pozdrawiam i przy okazji wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne :) nie dość że w moich kolorkach to jeszcze w styku który dopiero niedawno odkryłam i niesamowicie mi się podoba:) Grzecznie ustawiam się w ogonku, banerek już zainstalowany

    OdpowiedzUsuń
  59. Staje w kolejce po cukierasa i zapraszam do nas
    http://decu-miauczyk.blogspot.com/
    Alicja i Miałczyk

    OdpowiedzUsuń
  60. Rany!
    Ja tez ostatnio oszalałam na punkcie sutaszu, ale jestem dopiero na etapie kompletowania materiałów niezbędnych do tej techniki.
    Ciekawa jestem co to będzie.
    Oczywiście zapisuję się do kolejki chętnych.
    Magda- magdowo

    OdpowiedzUsuń
  61. witamy w gronie pasjonatów :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak ja bym to mogła przegapić?!

    OdpowiedzUsuń
  63. Boskie są te kolczyki i wszystkie Twoje dzieła!Masz kobieto niesamowity talent!!:)Ustawiam się oczywiście w kolejkę po te cudo, mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. kolczyki są śliczne, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. uuu, takich rzeczy jeszcze nie widziałam. Chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojej..ależ piękna praca!!Jeszcze nie wiem jak się to robi, ale efekt jest powalający!!Ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawe i oryginalne ;)
    Ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oglądam, podziwiam, zazdroszczę a dopiero dziś sobie uświadomiłam, że jeszcze nie krzyknęłam CHCĘ, CHCĘ, oczywiście, że CHCĘ. Takie cudo!!!! Gratuluje talentu, e tam talentu...daru od Boga!

    OdpowiedzUsuń
  69. Są przepiękne, aż westchłam;)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. takich na swoje oczy nie widziałam, nie dotykałam...
    więc spróbuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. cudowne to! chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. No cóż spróbować nie zawadzi. A ponieważ ostatnich gryzą psy, mam nadzieję, ze za mną jeszcze ktoś się podczepi. Podpinam Twoje candy tu:http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. to ja tez bardzo chętnie
    Dysiak jak to mówią ostatni będą pierwszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Coś mi się wydaję, że jeszcze "ogonek" będzie za mną?!
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne kolczyki, staję grzecznie w ogonku:)))
    Z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękności!
    Ustawiam się w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  77. To i ja się zapisuje :) a nóż łyżeczka mi się powiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. JESZCZE I JA SIĘ DOPISUJE.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Matkokochana... bym przegapiła!!! :)
    Oczywiście proszę uprzejmie dopisać mnie do kolejki :)))
    No i Dobrego Nowego Roku Bestyjeczko! W zdrowiu, szczęściu i pomyślności :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Mariola :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale piękności!!!! I ja się ustawiam:)))
    Wszystkiego co najlepsze w NOwym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. jak do dziś zapisy to jeszcze zdaze... ;)

    Pomyślności w 2011 !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...